Polityka prywatności

I - Informacje o administratorze danych osobowych

Firma CH Respan stoisko nr 280, ul. Rejtana 53A, 35- 326 Rzeszów e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
jest administratorem danych osobowych Państwa, jako naszych klientów i kontrahentów.

II - Kategorie, cele, podstawy, okresy wykorzystywania i przechowywania Państwa danych osobowych

Wykonanie obowiązków prawnych:
– wystawianie, otrzymywanie, przechowywanie faktur sprzedaży i zakupów,
– wystawianie, otrzymywanie, przechowywanie formularzy reklamacji,
– wystawianie, otrzymywanie, przechowywanie dokumentacji księgowej,
– otrzymywanie, udostępnianie, przechowywanie atestów towarów,
– otrzymywanie, przechowywanie oświadczeń VAT.
Podstawa: art. 6 ust. 1 c RODO. 
Okres: czas wynikający z przepisów.
2. Zawieranie i wykonanie umów, zleceń, zamówień
Podstawa: art. 6 ust. 1 b RODO.
Okres: czas trwania umowy lub zamówienia, a następnie okres, po którym 
przedawnią się roszczenia lub w przypadku dochodzenia przez nas lub 
wobec nas roszczeń przez czas trwania postępowania.
3. Nasz prawnie uzasadniony interes:
– ustalanie, ochrona, dochodzenie roszczeń naszych lub wobec nas,
– weryfikacja wiarygodności płatniczej,
– pozyskiwanie danych z publicznych rejestrów
(CEIDG, KRS, GUS, US, VIES itp.),
– tworzenie statystyk, analiz, zestawień na potrzeby własne firmy.
Podstawa: art. 6 ust. 1 f RODO.
Okres: czas trwania umowy lub zamówienia, a następnie okres, po którym 
przedawnią się roszczenia lub w przypadku dochodzenia przez nas lub wobec
nas roszczeń przez czas trwania postępowania.

III - Kategorie odbiorców, którym przekazujemy Państwa dane osobowe

Podmioty współpracujące z nami przy obsłudze: księgowej, podatkowej, 
rachunkowej, kadrowej, prawnej, doradczej, konsultacyjnej itp.
2. Upoważnieni pracownicy naszej firmy.
3. Podmioty prowadzące działalność pocztową i kurierską – jeśli zachodzi taka
potrzeba w celach nadania przesyłki listu lub towaru. 
4. Podmioty prowadzące działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) –
jeśli zachodzi taka potrzeba w celach zapłaty, zwrotów, roszczeń.
5. Podmioty nabywające wierzytelności – w przypadku nieopłacenia naszych 
należności.
6. Instytucje publiczne: sądy, policja, prokuratura, komornicy, urzędy skarbowe,
ZUS, PIP, PIH itp. – w przypadku zażądania od nas lub dochodzenia przez nas 
naszych należności i roszczeń.

IV - Przysługujące Państwu uprawnienia

Macie Państwo prawo złożyć do nas wniosek – zawsze w formie pisemnej za potwierdzeniem odbioru 
(osobiście, drogą listową lub mailową), dotyczących Państwa danych osobowych o:
– dostęp do danych, 
– sprostowanie i poprawienie danych,
– ograniczenie przetwarzania danych,
– usunięcie bezpodstawnie przetwarzanych danych, 
– przeniesienie danych, 
– cofnięcie zgody na przetwarzanie i przechowywanie danych,
– wniesienie sprzeciwu. 
Macie Państwo także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 
jeśli uważacie Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.

V - Zabezpieczenie Państwa danych osobowych
W dbałości o Państwa dane osobowe stosujemy szereg różnych rodzajów zabezpieczeń, 
dokładając wszelkich starań o ich bezpieczeństwo.

Kontakt z nami

INFORMACJE O PLIKACH COOKIE
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.
Zgodnie z RODO przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu realizacji umów, zamówień, zleceń oraz dla potrzeb własnych firmy.